خانه / کامپیوتر و IT / کاملترین فایل گزارش كارآموزی واحد رایانه سیستم آموزش و پرورش

کاملترین فایل گزارش كارآموزی واحد رایانه سیستم آموزش و پرورش

گزارش كارآموزی واحد رایانه سیستم آموزش و پرورش در 67 صفحه ورد قابل ویرایش

دسته بندی: کامپیوتر و IT

فرمت فایل: doc

تعداد صفحات: 67

حجم فایل: 58 کیلو بایت

گزارش كارآموزی واحد رایانه سیستم آموزش و پرورش در 67 صفحه ورد قابل ویرایش

مقدمه :

بی تردید اعتبار و ارزش هر جامعه ای بستگی به میزان معرفت و دانش و رشد علمی وفرهنگی آحاد آن جامعه داشته و در این میان آموزش و پرورش به عنوان دستگاه عظیم فرابخش كه حیاتی ترین عامل توسعه یعنی « انسان » در آن رشد یافته و به بار و بر می نشیند بیش از دیگر سازمانها و نهادها باید مورد توجه قرار گیرد . امانباید فراموش كرد كه رسالت عظیم انسان سازی كه وظیفه اصلی انبیاء نیز بوده نیاز به همت مضاعف تمامی رسولان فرزانه تعلیم و تربیت داشته و تا خود نخواهیم و تا متولیان اصلی دانش و معرفت خود به حركت در نیامده و اثر بخشی آموزش و پرورش را به اثبات نرسانند یقینا انتظار توجه و حمایت مادی و معنوی ازدیگران ، آب در هاون كوفتن است .

خوشبختانه استان گلستان از روزگاران دور با نام جرجان و استراباد به لحاظ علمی و فرهنگی همواره بر سر زبانها بوده و از آن روز تا به امروز سیر صعودی خود را با شتاب طی نموده است و انشاء ا… حركت رو به رشد در سایه عزم و اراده بلند و با استحكام پیوند خانه و مدرسه ونیز به همت تمامی كاركنان و فرهنگیان و دانش آموزان و پشتیبانی مسوولین استانی همچنان به سیر خود به سوی كمال ادامه خواهد داد .

تاریخچه آموزش و پرورش استان گلستان

پایه های نخستین نظام آموزشی در دوره اسلامی از مساجد آغاز گردید . در قرون اولیه در جوار مساجد حجره هایی بنا گردید تا آموزش قرآن كریم ، صرف ونحو و سایر علوم ممكن گردد . بنابراین در طول هزار و سیصد سال شهرهای قدیمی استان گلستان از مكتب خانه ها و مدارس پیشرفته دینی برخوردار بود.

نظام آموزشی جدید با نفی بنیادهای نظام آموزشی كهن اصول جدیدی در برنامه ریزی آموزشی و ارزشیابی پدید آورد كه پایه های نظام آموزشی جدید ما را تشكیل می دهد . در دوره قاجاریه امیركبیر به دایر نمودن مدرسه دارالفنون مطابق رویه آموزشی اروپایی ها نمود . از آن پس در سایر مناطق ایران مانند استرآباد (گرگان ) ، علی آباد كتول و بندر گز نیز چنین مدارسی پایه گذاری گردید . این مدارس از ابتدا با تشویق و حمایت نماینده حكومت درمراكز استانها پدید آمد .

در حال حاضر این استان با داشتن 15 اداره آموزش و پرورش و با جمعیت دانش اموزی بالغ بر 400.075 نفر در 3402 آموزشگاه و 15.913 كلاس درس و با تلاش بی وقفه 26.099 نفر همكاران محترم فرهنگی به فعالیتهای آموزشی و پرورشی و تعلیم وتربیت اهتمام دارد .

آموزش وپرورش شهرستان كردكوی در سال 1353 تاسیس شد و در سال 1354 رسما مستقل شد. این سازمان 1425 نفر پرسنل دارد كه از این تعداد 98% رسمی و بقیه پیمانی و حق التدریسی هستند .

«شرح وظایف پست سازمانی »

1- عنوان پست : مدیر / رییس اداره

شاغل این پست با رعایت دقیق موازین شرعی تحت نظارت رییس سازمان آموزش وپرورش استان عهده دار درانجام وظایف زیر خواهد بود .

– سعی درتزكیه و الگوسازی خویش واسوه شدن برای كاركنان اموراداری و آموزشی ودانش آموزان بر اساس موازین شرع مقدس اسلام و نظام جمهوری اسلامی .

– اهتمام در بوجود آوردن محیطی كاملا اسلامی و تقویت روح وحدت اسلامی از طریق حركت در مطابق اهداف آموزش وپرورش ونظام جمهوری اسلامی در بین كاركنان آموزشی و اداری و جلوگیری از هر گونه تفرقه و گروه گرایی .

– اهتمام دربوجود آوردن محیطی كاملا پرورش دهنده و آموزنده منطبق با موازین اسلامی در زمینه شكوفا شدن استعدادهای فكری كاركنان آموزشی و اداری .

– نظارت دقیق بر نحوه رفتار و كردار كاركنان آموزشی و پرورشی واداری و خصوصا درمورد پوشش اسلامی خواهران متعلم و كارمند بر طبق موازین شرع مقدس اسلامی .

– سعی در ایجاد ارتباط اسلامی بین كاركنان برای پیشبرد اخلاق و رفتار اسلامی آن ها

– كوشش در اجرای صحیح و دقیق قوانین و آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعملهای اداری و آموزشی طبق مصوبات كمیته مستند سازی استان و شهرستان .

– تماس و هم كاری با مقامات دولتی در سطح شهرستان جهت ایجاد تسهیلات لازم در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش .

– تشویق وترغیب مردم به منظور همكاری و تعاون با آموزش و پرورش ( تعاونوا علی البر و التقوی )

– اقدام به تشكیل شورای آموزش وپرورش منطقه ای با توجه به مصوبات شورای استان معاونت مشاركت های مردمی و مدارس غیر انتفاعی و اقدام به انجام و بررسی آیین نامه ها و دستورالعملهای مربوط ووظایف دیگری كه به عهده دبیر شورا واگذار گردیده است .

– نظارت بر اجرای برنامه های آموزشی آموزشگاهها در قالب برنامه های مصوب .

– نظارت بر اجرای صحیح كار دوایر اداره و كوشش در ایجاد هماهنگی آنان .

– امضاء نامه ها ، بخشنامه ها ، دستورالعمل ها ، و احكام صادره از اداره .

– امضاء كارنامه ها و گواهی نامه ها ، تاییدیه ها و كارت شناسایی كاركنان اداری و آموزشی و غیره .

– بازدید از آموزشگاهها و صدور دستورالعمل های لازم درمورد حسن اجرای برنامه ها و كارهای اداری و آموزشی آن ها .

– كوشش در ایجاد توسعه و تجهیزات آموزشگاههای ابتدایی ، دوره راهنمایی تحصیلی و متوسطه ، مدارس شاهد ، مدارس غیر انتفاعی و مدارس عشایری ، بزرگسالان و همچنین موسسات تربیتی دیگر نظیر مهد كودك درسطح شهر باتوجه به نیازهای حال و آتی منطقه .

– مراقبت درتنظیم بودجه سالانه اداره و حسن انجام امور مالی .

– مراقبت در حسن اجرای برنامه های امتحانات داخلی ، نهایی و متفرقه آموزشگاه ها در سطح شهر ونمایندگی ها و تهیه گزارش مربوط برای مقامات ذیربط .

– كوشش در فراهم كردن وسایل رفاهی كاركنان اداری و آموزشی .

– اجرای دقیق اصل تشویق و توبیخ در مورد كاركنان اداری و آموزشی در صورت لزوم و طبق مقررات مربوط.

– نظارت مسنقیم بر كار معاونین ، مسوولان ، متصدیان ، نمایندگی های اموزش و پرورش وسایر كاركنان.

1-1 عنوان پست : مسوول دفتر

شاغل این پست با رعایت موازین شرعی و بر طبق مقررات وظایف مشروحه زیر را تحت نظارت مستقیم مدیر / رییس اداره انجام میدهد .

– یادداشت تاریخ و ساعت تشكیل كمیسیون ها و ملاقات ها و جلسات و اعلام آن به مدیر مربوط یا جانشین وی .

– ماشین كردن نامه هایی كه از طرف مدیر یا جانشین وی ارجاع می شود .

– تعیین وقت برای مراجعه كنندگان جهت ملاقات با مدیر .

– پاسخ گویی به مراجعان تلفنی و یادداشت اسامی و خلاصه درخواست ها.

– نگهداری و بایگانی نامه و مكاتبات طبق دستور مدیر یا جانشین وی در بایگانی مخصوص.

– بایگانی پرونده های مورد نیاز .

– انجام سایر امور ارجاعی عند اللزوم .

2-1 عنوان پست : كارشناس روابط عمومی و اسناد .

شاغل این پست با رعایت اصول و موازین شرعی و طبق مقررات تحت نظارت مقام مسوول مربوطه وظایف زیر را انجام می دهد.

– بررسی دیدگاهها و سنجش افكار عمومی در چهار چوب وظایف و ارایه نتایج حاصل به مسوولان ذیربط به منظور طرح ها و برنامه ها و اتخاذ روش هایی برای اجرای مطلوب .

– تحلیل محتوای مطبوعات و وسایل ارتباط جمعی در خصوص برنامه های آموزش و پرورش و انعكاس آن به مسوولان ذیربط .

– همكاری با مراكز و دستگاههای فرهنگی و تبلیغی كشور در جهارچوب فعالیت های آموزش و پرورش در سطح شهرستان / منطقه .

– اطلاع رسانی به منظور دستیابی سریع مسوولان شهرستان و منطقه به سیاست ها و خطی مشی های دولت درخصوص برنامه های اموزش و پرورش .

– برقراری ارتباط مستقیم ودو سویه با مردم و رسانه های خبری .

– برگزاری ملاقات عمومی برای مسوولان اداره .

– تهیه و تدوین اخبار ، بیانیه ها ، اطلاعیه ها ، آگهی ها وپیام های مرتبط با آموزش و پرورش شهرستان و منطقه و انعكاس آن در رسانه های جمعی .

– اجرای بخشنامه ها و دستورالعملهای صادره در زمینه های شغلی مربوط به روابط عمومی و انتشارات و اسناد .

– تهیه گزارش های كلی از فعالیت های مدیریت / اداره و جمع بندی آن ها .

– پاسخ گویی به سوالات مراجعان و نامه های مردمی و مكاتبات سازمان و اداره در موعد مقرر.

– انجام سایر امور ارجاعی عنداللزوم.

3-1 عنوان پست : كارشناس مسوول ارزیابی عمل كرده و پاسخ گویی به شكایت

– پاسخ گویی به سوالات مراجعان .

– انجام سایر امور ارجاعی عنداللزوم .

4-2 عنوان پست كارشناس آموزش وپرورش پیش دبستانی وابتدایی

شاغل این پست با رعایت دقیق موازین شرعی و طبق مقررات تحت نظارت كارشناس مسوول عهده دار وظایف مشروحه ذیل می باشد .

– تهیه وتنظیم پیش نویس سازماندهی فضاهای آموزشی ( دبستان ، پیش دبستانی ، كودكستان ) با توجه به ضوابط و مقررات مربوطبه با نظر مسوول مربوطه .

– تهیه و پیش نویس واخذ نیاز نیروی انسانی واحدهای آموزشی دوره ابتدایی و تهیه گزارش كامل و ارایه آن به مسوول مربوطه جهت اقدام مقتضی .

– تهیه فرم روند تحصیلی ( دو نوبت ) واقدام و ارسال آن به واحدهای آموزشی زیر نظر مسوول مربوطه .

– اخذ فرم روند تحصیلی از آموزشگاه ها و جمع بندی و اعلام نتیجه و تهیه گزارش به مسوول مربوطه .

– تهیه نمودار از روند تحصیلی به همراه تجزیه و تحلیل و اعلام به مسوول مربوطه .

– همكاری درسازماندهی نیروی انسانی با كارگزینی ( دوره ابتدایی ) .

– تهیه و ثبت آماردانش آموزان و تعداد كلاس ها در دوره ابتدایی و پیش دبستانی با همكاری آمار و بودجه .

فایل دیگر:  مسائل آموزش و پرورش و ارائه راهکارها

– انجام سایر امور ارجاعی عنداللزوم .

5-2 عنوان پست : كارشناس مسوول آموزش و پرورش راهنمایی تحصیلی و دو.ره عمومی بزرگسالان

شاغل این پست زیر نظر معاون آموزش و پرورش عمومی وظایف مشروحه زیر را عهده دار است :

– دریافت نامه های مربوط به آموزش راهنمایی تحصیلی و دوره عمومی بزرگسالان ازدبیرخانه و ارجاع آن به متصدی یا متصدیان مربوط جهت اقدام لازم و نظارت بر حسن انجام كار آنها .

– تهیه و تنظیم برنامه فعالیت های سالانه آموزش راهنمایی تحصیلی و دوره عمومی دراول سال وتسلیم به مقامات مافوق جهت تایید و اتخاذ تصمیم .

– تهیه وارایه گزارش عمومی جهت صدور دستور لازم از مقامات مافوق .

– اقدام به تشكیل جلسات و كمیسیون ها ی مربوط ودعوت ازاعضای آنها با اطلاع وتایید مقامات مافوق .

– شركت در جلسات و كمیسیون های مربوط.

– صدور و دستور تهیه و تنظیم بخشنامه و دستورالعملهای مربوط به آموزش راهنمایی تحصیلی و دوره عمومی و رسیدگی و پاراف آنها .

– بررسی و مطالعه وضع مدارس راهنمایی تحصیلی و دوره عمومی از نظر پیشرفت برنامه درسی و انجام اقدامات لازم درمورد انها .

– انجام اقدامات لازم درمورد غیبت دبیران و سایر كاركنان مدارس راهنمایی تحصیلی و دوره عمومی كه به وسیله مسوولان مربوط اعلام می گردد براساس نظر مسوول مربوط واعلام نتیجه ان به كارگزینی وحسابداری جهت اقدام لازم

– تهیه و تنظیم نمایه برنامه سالانه قبل از مهرماه با مشاركت وهمكاری مدیر ، معاون و سایر همكاران با لحاظ نمودن سیاست های ابلاغی آموزش و.پرورش عمومی استان

– شركت در جلسات مربوط با نظر رییس اداره .

– پاسخ گویی به سوالات مراجعان مربوط .

– تهیه پیش نویس مكاتبات مربوط .

– انجام سایر امور ارجاعی مربوط در صورت لزوم .

6-2 عنوان پست : كارشناس آموزش و پرورش راهنمایی تحصیلی و دوره عمومی بزرگسالان

شاغل این پست تحت نظارت معاون / كارشناس مسوول راهنمایی تحصیلی ودوره عمومی وظایف مشروحه زیر را انجام می دهد:

– رعایت كلیه اصول وموازین اسلامی در انجام وظایف مربوط

– تنظیم سازمان آموزش مدارس راهنمایی تحصیلی و دوره عمومی با توجه به ضوابط مربوط و ارایه به مسوول آموزش راهنمایی تحصیلی و دوره عمومی .

– بررسی گزارشهای رسیده ازمدراس مزبور در مورد سازمان آنها و تهیه گزارش كلی

– تهیه گزارش های لازم درمورد فعالیت های آموزش راهنمایی تحصیلی و دوره عمومی وارایه به مسوول مربوط .

– انجام سایر امورارجاعی عنداللزوم .

7-2 عنوان پست كارشناس مسوول امور فرهنگی ، اجتماعی و مشاوره دوره متوسطه

شاغل این پست بارعایت ضوابط شرعی و بر اساس آیین نامه وظایف مشروح زیر را تحت نظارت مقام مسوول انجام می دهد .

– همكاری و هماهنگی با مسوول دوره تحصیلی معاونت آموزشی درزمینه مربوط به شغل

– اجرای دقیق بخشنامه ها ودستورالعملهای صادره از حوزه ستادی وسازمان و نظارت بر حسن اجرای آن در سطح شهرستان / منطقه .

– پیگیری وتعمیق فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان به منظور فراهم آوردن رشد و شكوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری دانش آموزان .

– برنامه ریزی جهت گسترش آموزش های فرهنگی و هنری در بین دانش آموزان ومربیان در سطح شهرستان .

– همكاری و هماهنگی با واحدها و ادارات فرهنگی و هنری در سطح شهرستان با كسب نظر ار معاون مربوطه جهت استفاده از ظرفیت ها و امكانات شهرستانی .

– تشكیل و نظارت بر نمایشگاههای كتاب و اثار دانش اموزان در سطح شهرستان .

– تهیه و تنظیم گزارش فعالیت های ماهانه واحد مربوط جهت ارایه به مقامات مسوول وسازمان

– نظارت مستقیم بر فعالیت كارشناسان امور فرهنگی و هنری

– برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان در سطح شهرستان .

– پیش بینی و اجرای دوره های آموزشی كوتاه مدت جهت مربیان و داوران مسابقات فرهنگی و هنری و كتاب داران واحدهای آموزشی .

– تدوین نمایه برنامه سالانه كارشناسی وارایه به كارشناسی فرهنگی و هنری سازمان .

– سازماندهی ونظارت بر روند اجرای فعالیت های اردویی و بازدید های علمی مدارس .

– تنظیم برنامه ها جهت توسعه و تجهیز كتابخانه های اموزشگاهی و نظارت بر فعالیت های مربوط به كتاب و كتابخوانی آموزشگاهها .

– ارزشیابی مستمر و سالانه فعالیت های فرهنگی و هنری و تربیتی مدارس و انعكاس نتایج ارزیابی به واحدهای مرتبط جهت لحاظ ارزش یابی پرسنل .

– توسعه وتقویت معارف دینی وتربیتی درمدارس با بهره گیری از قرآن كریم ،
نهج البلاغه و كتب مناسب و موثر دینی و اجتماعی .

– ایجاد زمینه های مناسب جهت فرآیند پاسخ گویی به نیازها و سوالات دینی و اجتماعی دانش آموزان .

– پاسخ گویی به سوالات مراجعان درزمینه های مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری

– پیش بینی و اقدام دوره های ضمن خدمت جهت آشنا شدن مربیان با طرز استفاده از وسایل سمعی و بصری با هماهنگی ضمن خدمت .

– انجام سایر امور ارجاعی عنداللزوم .

8-2 عنوان پست : كارشناس اقامه نماز ، قرآن ، معارف اسلامی و امور مناسبت ها و ایام الله

شاغل این پست با رعایت صوابط شرعی و براساس آیین نامه وظایف مشروح زیر را تحت نظارت كارشناس مسوول انجام می دهد .

– تهیه و تنظیم نمایه سالانه ریاست اداره و ارسال آن به كارشناسی نماز ، قرآن سازمان ومدارس تابعه .

– ارسال بخشنامه ها و دستورالعملها به مدارس تابعه .

– برگزاری جلسات و توجیهی با مدیران ، مربیان ، معلمان ، اولیاء .

– نظارت بر فعالیت مركز دارالقرآن .

– تشویق وترغیب همكاران و دانش آموزان نسبت به فرائض دینی و آموزش لازم در این زمینه به خصوص اقامه نماز جماعت .

– نظارت وارزشیابی از فعالیت های مدارس در خصوص نماز ، قرآن و معارف اسلامی

– ارسال گزارش فعالیت ها به سازمان ومسوول مافوق .

6-عنوان پست:كارشناس بودجه؛برنامه ریزی و آمار

شاغل این پست با رعایت موازین شرعی بر طبق مقررات به وظایف مشروحه زیر نظر كارشناس مسئوول انجام وظیفه می نماید.

– دریافت نمونه فرم های بودجه اسمی و اعتباری(عادی و طرح)و دستور العمل های مربوط و فهرست های رسیده از كارشناس مسئوول بودجه،برنامه ریزی و آمار

– نگه داری حساب اعتبارات فصول مختلف بودجه و تهیه جداول مقایسه ای بودجه سالهای قبل.

– انجام امور مربوط به ثبت تغییرات تامین ردیف حقوقی،انتصاب مجدد و تامین اعتبار جدیدالاستخدام و احكام و مزایا و حق التدریس و حق الزحمه امتحانات با نظارت كارشناس مسئوول بودجه و برنامه ریزی و آمار.

– ثبت تغییرات ناشی ازاموری نظیر بازنشستگی،فوت استعفا، نقل و انتقالات و مرخصی ها بدون حقوق مامورین به تفكیك در دفاتر مربوطه.

– تهیه نمودار و آمارهای مورد نیاز.

– همكاری با مسئولین آموزشی و امور اداری،مدیریت اداره به منظور پیش بینی كادر نیاز آنها و برآورد احتیاجات پرسنلی شهرستان و اعلام آن و تلفیق طرح ها و برنامه ها.

– انجام امور مربوط به محاسبه ضریب توسعه سنواتی دانش آموزان در كلیه سطوح تحصیلی و نتیجه گیری توسعه تقریبی دانش آموزان در سال تحصیلی آینده و تعیین تعداد كلاس و سهم مورد نیاز برای بعد و اعلام به مسئوولان مربوط جهت تهیه و تامین آموزگار،دبیر محل كلاس با نظر كارشناس مسئوول بودجه و برنامه ریزی و آمار.

– بررسی بودجه مصوب و تطبیق آن با احتیاجات اداره و تهیه گزارش پیشنهادهای لازم در مورد آن با نظر كارشناس مسئوول بودجه و برنامه ریزی و آمار و دیگر مسئوولان مربوط.

– توزیع پرسش نامه های آمار تفضیلی امتحانات به كلیه مدارس و دقت در جمع آوری به موقع و ارسال آنها به دفاتر ذیربط.

– هم كاری با كارشناسان مسئوول بودجه و برنامه ریزی و آمار در تشكیل جلسات برای مدیران مدارس و معلمان راهنما جهت توجیه عوامل آماری پرسشنامه های آمار تفضیلی
آذر ماه و انجام راهنمایی لازم برای تنظیم پرسش نامه های مذكور.

– مراجعه به واحد های آموزشی به منظور راهنمایی مدیران مدارس و هم كاری با افراد مذكور جهت تنظیم صحیح پرسش نامه ها با نظر كارشناس مسئوول بودجه و برنامه ریزی و آمار.

– اقدام به جمع آوری آمار آذر ماه و كنترل تصحیح و تطبیق آنها با گزارش های آماری مربوط.

– كوشش در تنظیم صحیح جداول آماری مربوط به آمارگیری آموزش و پرورش از قبیل جداول اجمالی و جداولهای كمك های مردم به آموزش و پرورش.

– پاسخ گویی به سئوالات مراجعان مربوط.

– انجام سایر امور ارجاعی مربوط عنداللزوم.

1-6 عنوان پست:كارشناسی مسئوول آموزش و ارتقاء و مهارتهای حرفه ای

شاغل این پست با رعایت اصول و موازین شرعی و بر طبق مقررات تحت نظارت معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت عهده دار وظایف مشروحه ذیل می باشد.

– هم كاری با مسئوول مقاطع تحصیلی و سایر كاركنان در ارتباط با شغل.

– نظارت بر حسن اجرای كلیه دوره های آموزشی نیروی انسانی در سطح شهرستان منطقه و ناحیه.

– تهیه طرح های ناظر برای اجرای دوره های آموزشی كاركنان و ارایه آن به معاونین مربوطه.

– اجرای دوره های آموزشی(IT )و سایر دوره ها بر اساس برنامه های پیش بینی شده با توجه به امكانات موجود و با نظر معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت.

– پیش بینی و تهیه وسایل آموزشی و كمك آموزشی متناسب با نیاز دوره ها به هم كاری مسئوولین ذیربط و مركز آموزش نیروی انسانی و گروه ارتقاء علمی سازمان.

– انجام هزینه دوره ها بر اساس دستورالعمل های صادره و ضوابط و مقررات مربوط.

– انجام مكاتبات لازم با سازمان و گروه ارتقاء علمی سازمان در زمینه اجرای دوره های آموزش ضمن خدمت در سطح شهرستان/منطقه.

– انجام اقدامات لازم در جهت اجرای صحیح دستورالعمل ها و برنامه های اعلام شده از سوی اداره كل دفتر ارتقاء علمی و گروه ارتقاء علمی استان و پاسخ گویی به مكاتبات مربوط.

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

همچنین ببینید

کاملترین فایل ترجمه مقاله آی پی(IP)

ترجمه مقاله آی پی(IP) در 30 صفحه ورد قابل ویرایش دسته بندی: کامپیوتر و IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *